MV Agusta Stradale 800
13 990,-€
Dych berúce brzdenie a vynikajúca akcelerácia. Ulice mesta… Okresné cesty.. Diaľnice. Rôzne situácie vždy vyžadovali rôzne typy motocyklov, čo je teraz minulosťou. Stradale 800 prepisuje zaužívané pravidlá. Je tým pravým motocyklom v každom okamihu, na akejkoľvek ceste.
Nový model Stradale 800 kombinuje skúsenosti značky MV Agusta z rôznych modelov, ktoré má vo svojej produkcii. Použili , pre nich typický, rám typu ALS, jednoramennú kyvnú vidlicu, ktorá je k rámu pripojená cez odľahčené hliníkové odliatky. Pre ďalšie zlepšenie tohto modelu sa inžinieri zamerali na dizajn a prepracovanosť podvozku. Vpredu má svoje miesto obrátená teleskopická vidlica Marzocchi, ktorá je nastaviteľná pre kompresiu, odskok, a predpätie pružiny. Jej chod je 150mm. Jednoramenná „kyvka“ je s rámom prepojená kompletne nastaviteľnou tlmiacou jednotkou s chodom 150 mm. Tento podvozok bol navrhnutý jedine pre model Stradale 800. Preto bol rázvor predĺžený o 30mm na hodnotu 1460mm a preto bola predĺžená aj „kyvka“ . Pozícia jazdca je rovnako upravená. Výška sedadla je 870mm (-10mm ), čo urobilo motocykel ešte ovládateľnejším a prinieslo väčší komfort. Predná časť bola osadená ochranným plexi-štítom, ktorý dokonale zapadá do dizajnu tohto modelu. Dostal taktiež aj väčšiu nádrž, ktorej kapacita je 16 litrov + 4 litre rezerva a v kombinácii s vynikajúcou tepelnou účinnosťou pohonnej jednotky najazdíte medzi zastávkami na tankovanie ohromné vzdialenosti. Hydraulická spojka prispela vysokou mierou ku zvýšenému komfortu jazdy.
Štandardom u tohto modelu sú aj dva bočné kufre, taktiež dokonale zasadené do dizajnu motocykla, pričom nesú aj vstavané blinkre. Riešenie, ktoré si vyžiadalo viac práce, ale veľkou mierou prispelo k bezpečnosti, pretože aj z veľkej vzdialenosti je tento motocykel jednoznačne viditeľný. Vpredu túto úlohu zaujali indikátory na ochrane rukovätí.
Radový trojvalec s kapacitou 798cm3 bol vyvinutý špeciálne rpe tento model. Maximálny výkon je 115koní pri 11000 ot./min. a maximálny krútiaci moment je 78,5 Nm pri 9000 ot./min. To sú údaje, ktoré charakterizujú motocykel kombinujúci elasticitu a mohutnú akceleráciu. Exkluzívne riešenie značky MV Agusta je kľukový hriadeľ, ktorý sa otáča v opačnom smere ako je to zvykom. To prispieva k jednoduchšej ovládateľnosti najmä počas prudkých zmien smeru jazdy.
Elektronika MVICS (Motor & Vehicle Integrated Control System) sa skladá z elektronického plynu systému Ride-by-Wire a elektronicky regulovaných škrtiacich klapiek značky Mikuni, čo dovoľuje použitie 4 rôznych palivových máp. Tieto nastavenia ponúkajú rôzne charakteristiky výkonu a krútiaceho momentu: Sport prináša výkon 115 koní a typický charakter motocyklov MV; Normal ponúka 90 koní a jemnejšiu odozvu na plyn, čo je vhodné hlavne pre turistiku; Rain je mód vyvinutý pre jazdu na vlhkej vozovke. Štvrtý mód je plne nastaviteľný, tak ako je ti už u MV zvykom. Stradale 800 prenáša výkon na vozovku najprogresívnejšie ako je to možné. V štandarde tak prichádza so systémom ABS Bosch 9 Plus, ktorý je vybavený systémom RLM (Rear wheel Lift-up Mitigation), čo v jednoduchosti zabraňuje zadnému kolesu, aby sa pri brzdení odliepalo od zeme. V štandarde taktiež dostal systém EAS 2.0, ktorý je najkomplexnejším systémom rýchlo-radenia na trhu, ktorý eliminuje nutnosť použitia spojky počas radenia hore aj dole. Komfort a športové výkony sú opäť spolu.
Farebné schémy: červená/Strieborná, Perlová biela/Letecká šedá, Bronzová/Perlová biela
počet valcov: | 3valec 4-taktný, 12 ventilov |
rozvod: | D.O.H.C. |
objem: | 798cm |
kompresný pomer: | 13,3:1 |
štartér: | elektrický |
vŕtaniexzdvih: | 79×54,3mm |
výkon: | 92Kw pri11600 otáčkach |
krútiaci moment: | 81Nm pri 8600 otáčkach |
chladenie: | chladenie s oddeleným olejovým a kvapalinovým chladičom |
zapaľovanie: | integrované systémom MVICS |
spojka: | mokrá viaclamelová |
prevodovka: | 6-rýchlostná |
primárny prevod | 19/36 |
sekundárny prevod: | 16/34 |
rázvor: | 1380mm |
dĺžka: | 2060mm |
šírka: | 825mm |
výška: | 811mm |
svetlá výška: | 149mm |
stopa predného kolesa: | 95mm |
hmotnosť: | 167kg |
objem nádrže: | 16,6litra |
maximálna rýchlosť: | 245km/h |
rám: | rúrkový z ASL ocele |
predné tlmiče: | Marzocchi “UPSIDE – DOWN”(teleskopická vidlica) |
priemer: | 43mm |
zdvih predných tlmičov: | 125mm |
kývna vidlica: | jednoramenná, hliníková zliatina |
zdvih zadných tlmičov: | 125mm |
predná brzda: | dva plavajúce kotúče s priemerom 320mm s oceľovým brzdičom |
zadná brzda: | jeden oceľový kotúč s priemerom220mm 2piestikový brzdič brembo |
disky: | predný 3,50×17 zadný6,00×17 |
zadné tlmiče: | progresívny sachs tlmič nastaviteľný |
pneumatiky: | predná 120/70×17 zadná 200/50×17 |